۱۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۰۱

امام جمعه سبزوار:

شهید سید حسن نصرالله یک مکتب است

شهید سید حسن نصرالله یک مکتب است

سبزوار- امام جمعه سبزوار با اشاره به خدمات ارزشمند شهید سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان گفت: سید مقاومت یک شخص نبود بلکه یک‌مکتب است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامرضا مغیسه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اظهار اینکه جهان اسلام به این درک و بصیرت نرسیده است که ملت خودش را به حمایت از مردم مظلوم فلسطین وادار کند اظهار کرد: یک عالم شیعه چنان ترس و وحشتی بر بدنه رژیم منحوس صهیونیستی انداخته بود که ۶ ساختمان مسکونی را با چند صد نفر از ساکنان‌آنجا از کودک و بزرگ را صهیونیست‌ها با بمب‌های اهدایی آمریکا قتل و عام کردند با این احتمال که شاید بتوانند به او برسند و ترور و شهیدش کنند.

امام جمعه سبزوار با اشاره به اینکه برکات چهار دهه مقاومت و رهبری و ایستادگی شهید سید حسن نصرالله در برابر صهیونیست‌های تا بن دندان مسلح از بین نخواهد رفت، اضافه کرد: این عالم مجاهد در حالی شهید شد که در حال دفاع از مردم مظلوم فلسطین و لبنان در میدان نبرد حاضر بود.

وی با اشاره به تاریخ‌خونین اسلام و تشیع که در ادامه راه سیدالشهدا (ع) است، افزود: اساسی که او در لبنان پایه گذاری کرده است با فقدان او از بین نخواهد رفت و به برکت خون او استحکام خواهد بخشید.

مغیسه اضافه کرد: سید مقاومت یک شخص نبود، یک راه و یک مکتب بود و این راه همچنان ادامه خواهد یافت.

کد خبر 6246483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha